Monday, January 3, 2011

TAHNIAH FOR DEKAN!!


Wahhh, bestnya tajuk kali ni, DEKAN?? Ramai jugak dapat DEkan..so,kesempatan ni Fatimah nak ucapkan tahniah kepada fiqah burhan, raudzah yeop and nadia dan juga rakan2 yang lain..




Yang bestnya ketiga2 mereka ni mempunyai boyfriend di dalam kos kitaorg..suma pasangan couple ni dapat DEKAN..tapi hak yang lelaki kurang menyerlah Cuma hak yang perempuan ja....xpe2, cuba lagi..

Apa yang buat Fatimah kagum adalah mereka membuktikan yang bercouple 2 xmenganggu mereka belajar..malah dapat result yang bagus pula tu..wahhh, bestnya..tahniah lagi sekali…fatimah juga tumpang gembira..=)

Buat diri aku yang keputusannya masih sama, xtahulah nak cakap…mesti ada silap sampai aku xdapat result yang baik macam dulu2..aku harap, sem akhir ni aku dapat buat yang terbaik..

Kepada fatirah, jangan la kita menyesal yerk..ape yang berlaku tetap berlaku..and jadikan ia sebagai panduan tok jadi lebih baik..kita ada lagi satu sem je ni tok buktikan yang kita boleh..semangat2x!!



Ceh, kenapa tibe2 sebut nama fatirah ni…aishh..

Kalo nak tahu, fatirah ni PA Fatimah..hehe..

Kalo x PA pon, orang paggil dia sebagai peyimpan mohor besar diraja Fatimah ..kuit2..
Fatirah ni lo yang selalu tolong aku kalo aku ada terlepas pandang terhadap sesuatu yang berkaitan kuliah…bole jadi, jadual kuliah and jadual exam aku fatirah yang simpan..

Nyenye nya saya..

Xtahula macam mana jika aku sorang2..kelam kabut hidup aku kot..

Tadi aku bagon lewat..kelas jam 10am, aku bagon 9.30am..2 pon aku tersedar pas fatirah col..

Malam tadi aku tido lewat..xle tido,,xtahu asal..da 2 malam aku tido jam 3am..

Alhamdulillah, aku terjaga subuh,pas mengaji ckit surah ar-rahman, aku sambung tido..

Jam 7am, ayah col…tanye da solat lom..semalam outstation, arini instation..so, bertubi2 lo ayah aku col pagi tadi..message pon ade....hanya nak pesan soh aku bersabar,..haha..lucu ja..

Tup2, ntah macam mana aku terlajak tido walopun ayah aku da col byk kali, sedangkan aku da terjaga jam 8.30 tok mandi..mugkin gantok sangat…



Pas fatirah col, aku cepat2 bagon nak mandi…ari pertama kelas kena mandi..sebelum ni xmandi ke?? Hehe..pernah jugak, Cuma gosok gigi n basuh muka..>> terok kan..

Tibe2  toilet pulak penuh..nak mengeluh macam xbaik..so, tunggu jekla diaorg abis mandi,,nak mandi kat uma org sebelah, macam xselesa..

N ramai pulak spesies macam aku upanya..pas mandi, aku kemas beg and segala macam..kelam kabut hidup aku pagi tadi..
boleh pulak terpakai baju kurung..selalunya t shirt je aku pakai.
.>>ceh, sedangkan baju2 t shirt aku banyak yang da dihantar ke rumah..hiks2..



Gi kelas jalan kaki, tibe kelas lewat 5 minit kot..cehwah..ye ye je..ntah2 setengah jam lewat..hehe..masuk kelas lalu belakang, selamat rasa bila dr.syukri xcakap ape2..t xpasal2 kitaorg cipta publisiti murahan di ari pertama kuliah..pepon, selamat sudahhhhhhh…

Alhamdulillah..

Ahhh, pas kuliah sempat pulak aslam cakap baju kurung aku macam ular..ular besar pulak 2..mata dia aku cucuk gan lidi baru tahu..fatirah pulak sedap ketawakan aku..ayoo..

*************************************

Lupa nak cakap, mandi tadi aku guna sabun shokobutsu warna merah jambu 2…betul2 rasa energetic!! Semangat cikit g kelas walopun da terlambat..agaga..bole la try kalo nak!!! Hehe..



## fatirah ni xpernah ponteng kelas!! ..2 yang aku suka..sangat sensitive kalo bab2 x g kelas…..

# kak najwa pulak sedap duk uma, xbalik2 lagi sbb uruskan lessen kete..gud luck y kak!! Bole daftar kursus sama2 gan kitaorg..



No comments: