Friday, February 18, 2011

MAK AKU CANTIK SEBAB 2 ABANG AKU HENSEM...

oke!! first of all, Assalamualaikum...

arini, aku nak cite cikit abang sulung aku...ok!!

mula2, aku nak tunjuk pic dia n awekk dia...cube tegok awek dia..cantik x??
cantik giler kan....haha....jeles jiran sebelah uma aku u..




.....ni cikit butiran pasal abg aku okE!!...........

MUHAMAD NUR FIRDHAUS MOHAMAD ALI
25 TAHUN (TAURUS)
GURU ( UPSI )
MINAT BOLA & FUTSAL & PS
SUKA MAKAN SAYUR KANGKUNG MASAK SAMBAL
SUKA MAKAN SOTONG...SOTONG KURITA LAGI TU U...
BUDAK S.M.A SULTAN MUHAMMAD MELAKA
PERNAH DAPAT TAWARAN WAT MEDIK KAT RUSIA PAS SPM...pandai giler!!!
SETIA GILER KAT AWEK!! cube tgok gambar atas tue..tett..
NICK NAME : PIS, NOPIR, POROL, ALONG...AND B ( awek dia jekla paggil B...haha..)
KUAT MERAJUK...haha...sape yang buli?? 
kami adik beradik yang buli....huahua...
MANJA X BERTEMPAT!!

hah, ni pulak gambar2 dia oke.....

ni masa darjah 6 kot...tetap cantik kan...hehe..


ni masa dapat anugerah budak PALING KURUS!! xcaye?? cube tegok gambar 2..kurus bukan...


yang ni pulak muka ngingai bila berat da bertambah....ahaha...
memag macam ni la dia kat uma kalo nak
 tahuuu...


amik gambar sendiri memang hobi dia!! tettttttttt....kantoi sudah...


ada rupa kan mamat ni gan budak kecik ni....moga2 anak buah aku secomel nie...nyenye...
ooppps!! tapi  abg aku xkawin lagi lo...
belakang tu adik kesayagan aku..kenapa gitu...excited sgt ke dik ooiiii...
tahulah i nga cun masa pic gambar u all ni...nyenye..


hah,ni waktu abg aku bersuka ria....dia memag mcm ni...suka men tepun sorag2...bolela join sape nak....


astagfirullah...
belakang tu adik palig manja...comel giler!!

ok, tu jekla sedikit cite pasal abg aku...n gambar2 dia yg cantik2 belaka...

tajuk entry aku kali ni : 
MAK AKU CANTIK SEBAB 2 ABANG AKU HENSEM...
hihihi.....percayala...

p/s : along, bila nak kawin....tolog jawab...
kpd siblings yang lain, anda juga hensem n cantik2 belaka...
wait tok entry masig2 k....
gambar aku, kemudian yerk...hehe...

k,sekian, walla~

19 comments:

cik Ladies said...

bhaha! dy tak marh ke amek pic dy? da la besar2 kan.. hensem2 !

:)

sitinurfatimah said...

sape dia yang CL maksudkan...alo, xkan dia nak marah adik kesayangan dia...hehe..

sitinurfatimah said...

tq...=)

ain frenky said...

haah takan diar nak mara :)...hehehehe

sitinurfatimah said...

tahu xpe...hehe...org hensem xle mara2..

ain frenky said...

yaww mna ley mara2.....^_______^

miss.ladybug said...

huhu,lau kne mara pon adik dierkn,bukan kiter2 yg tgok ni

ain frenky said...

hahahaha tol gak uh....hihikss,,,,

sitinurfatimah said...

amboi moi, suka yerk ciktim kena mara...=(
ain : xpe, palig berat pon kena pial telinga....hehe..

ain frenky said...

hahahahaha...........naty tamo ngis kuat2 yaww...naty maloo,,,hehehehe +___+

sitinurfatimah said...

da besar...tokseh nagis...hehe..

NurFirdhauz said...

AMBOI.... KEMAIN LAGIK YER!!!

gadis kepastian said...

ahakzz cik tim dia bwu sedar la entry nie....hahaha siap sengeh2 time baca ag...heheehhe sure esok pakai seluar xmuat terus nie

sitinurfatimah said...

along : haha..abis la kamu...
GK : bhya ni bila suar da xmuat...aihh

Novelgurl said...

Salam..wah ! pandai giler..dh tu x g ke kat rusia ? woah ! woah ! kagum3..huhu..

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

gurl : dok malaysia jerrr...
awek dia kat malaysia..haha

pandai giler? da sah2 ak pon pandai kan..kehkeh..

AkuMuzikFilem said...

ni tajuk untuk maksud halus yang 'mak aku cantik, sebab tu abang aku hensem, jadi aku mestilah cantik'. haha. pic yang tak jelas, lain kali scan baru jelas sis

AkuMuzikFilem said...

ni tajuk untuk maksud halus yang 'mak aku cantik, sebab tu abang aku hensem, jadi aku mestilah cantik'. haha. pic yang tak jelas, lain kali scan baru jelas sis

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

bia betik!!

"ni tajuk untuk maksud halus yang 'mak aku cantik, sebab tu abang aku hensem, jadi aku mestilah cantik'."

i like ur statement..haha.
**dlm hati : tahu xpe..
hehe..

tp seyes ly y abg sy tu hensem...
y pentig ank buah sy nanti comey...hehe..