Monday, February 14, 2011

CERITA SEMALAM

Assalamualaikum....

sekarag jam menunujukkan jam 1.45am..........mata aku pown da gantok....baru pas jumpa felo......aku nak cite hal semalam.......

semalam 2 hari y mdebarkan.......byk tol dugaan..,untuk hilagkan rasa putus asa hadapi dugaan 2, aku g surau ...n buat ape y patot...n alhamdulillah dpt jugak aku bertadarus jap gan kawan2...

tahu x ape y best bila dok surau, bila dok surau 2, aku rasa aku ada kat tempat lain.......rasa macam berada di luar UMT.....keadaannya tenang...dan aku bole menenagkan diri aku y agak bercelaru waktu 2.....aku pon duduk n duduk n buat ape y patot.....





nak jadikan cite, entah macam mana ntah, pas aku kuar dari surau selepas solat isya, hati aku rasa lain...n dgn izin Allah, untuk tempoh masa tertentu, masalah y aku hadapi sebelum 2 dapat aku selesaikan....ahhhh, bahagia xterkata sih  ms 2....hanya tuhan je y tahu....n bole aku tido gan lena malam 2....hehe,

then, bila aku pikir2 balik, tuhan tu sebenarnya mahu menduga aku....n bila aku kembali padaNya, n meminta tolog, dgn sepantas kilat Dia menolog aku n masalah aku selesai....alhamdulillah Ya Allah...

tok tu, aku nak didik diri aku mulai sekarag untuk lebih mendekatkan diri kpd Allah...

Kini kutahu yang  cinta aku kepadaNya semakin dalam...sekian,zzzzzzzzz..........

No comments: