Saturday, March 5, 2011

ALI BETA SDARY (02-06)

Assalamualaikum..
hye kawan2 ape khabar semua...

rasanya mcm da lama saya tak update blog!! 
banyak benda nak pikir...dengan testnya, dgn presentationnya..
.xpe2, minggu tulat saya balik kampung..!!! hoooreyyhhhhhh..........haha...=p

***setiap kepahitan ada kemanisannya...**

sekarang saya masih dok kalut baca note tok test sok...
ada 2 test ..pagi n petang, 
mohon doa kpd kwn2 yang baca entry ni supaya saya bole jawab dgn baik...
K,tq babe!!

oke, kesempatan ni, sy nak share gan u all suma tentang satu perkara...
sebelum tu, ketawa dulu...hahhaha...
malam tadi, sy n kawan2 buat jejak kasih....best giler...
mula2, niat di hati sekadar nak wish azahari sebab bufday dia semalam,4hb 3...
epy bufday to UU AZAHARI...
saya wish bagi pihak puak GAYABER...cehwah, ciap puak g2...hehe..
GAYABER tu maksudnya : GADIS YANG BERJAYA!!..
pas da post wish tu, rupa2nya ramai lo pulak budak2 lain yang dok komen..
da macam jejak kasih pulak  dah...

untuk tidak memeningkan kepala sy melihat notification y terlalu byk, 
sy teros create group yang dinamakan ALI BETA SDARY (02-6)...
maksudnya ali tok kelas form 1-3, Beta tok form 4-5...
hah, sapa kata saya budak asrama penuh ??
 jauhnya...saya budak sekolah harian biasa je babe!!
 biasa @ x, y penting, sekolah tu best...n cikgu2 nya pon bestttttttttttt giler.........
wakaka..

hah, bila da ada group, mulalah berchating sampai 3 pagi...
si kodek pulak post gambar2 y b'nostalgia g2...
tibe2 pulak c syahmi dok kenagkan balik y aku pinjam dia nya seliper ms daki bukit...
haha...lucu bangat sih...aku lupo!! 
sepatotnya aku kena ingat, sebab org tolog aku....ni x, dia pulak y lebih teringat...
malu jugak sih pd diri sendri,,,kalo syahmi baca ni, tq lo babe!!

ahh, sebenarnya byk benda kot y belaku...bukan benda, sori2...tapi cerita...byk cite...
n msing2 alhamdulillah berjaya...n xlupa juga ada y jemput aku makan nasi minyak...
man!! t kita g sama2 yohh gan budak2 ni ..moga2 sempat saya g ke majlis perkahwinan rica...

mengenangkan mcm best giler jejak kasih malam tadi, 
saya pick syahmi tok survey bila nak wat reunion...tq mie..
moga2 u all suma bg support kat syahmi yo...nak wat pogram bukannya semudah ABC, 
so tolog2 r bg kerjasama k...
saya tolog syahmi dr belakang...

kemudian, dengan sesuka hat saya wat family..hihi...
syahmi and ayap (twins) jadi siblings saya,..
wan papa, taya mama..azahari tokk daddy, qina mummy (nenek)...
iza and ainyl jadi my sis lo babe..
hah, kepada sape2 y nak involve dlm family ni bole lo bg nama yerk..kodek,man n apis uncle!! hehe..

k, tu jekla kisah saya malam tadi..sambil study, sambil layan budak2 nie...
tanx to yap, syahmi,iza, ainil,qina, man,zari, apis, wan, taya..tan, chuah.,bell,amy, kodek..rica,
n byk lagi sebenarnya ni..
pepon, u all memang terbaik r babe!!!

k,sebelum sy akhiri entry ni, kita layan dulu gambar2 dari kodek k...

maaf yah, gambarnya kurang jelas...
bak kata photograper...kamera zaman 2006..hiyyaahhh..


ni kami...hihi..model utama y bersilang kaki d bhgian dpn tu..


ni apa kes?? sy pon x paham...


perasan macho...wakaka..


hah, y tu si kaki ayam...y baju kunig tu..baik hati sgt tolog bagi sy seliper...hehe..

gambar budak perempuan yang sumanya cantik2 tidak dipaparkan..
harap maaf n mengerti...k.sy minta diri dulu yoh..

k.sekian dulu...wsalam..

2 comments:

Bunga said...

banyak gak program..

good luck..jwb test lek lok..

Anonymous said...

Salam.haha..powerlah ! smbil study smbil chat ;