Saturday, March 26, 2011

DINNER OH DINNER

Assalamualaikum..

ha, lagi 3 jam saya akan bertolak ke resort untuk makan malam, owang puteh paggil dinner..dinner ni dibuat untuk meraikan pelajar tahun akhir macam saya ni..memandangkan ni pogram terakhir yang mereka anjurkan,, maka saya dengan rela hati dan suka hati melibatkan diri..masa tahun tahun sebelum ni, saya x pergi!! hhuahau..aiihh..teruk nya! isteri sape la ni yerk..ooppss!! lupe, saya x kawin lagi sebenarnya..hihi..

ho lala..

macam mana ntah, saya tibe2 rasa BERdebar..** macam orang nak nikah pulak perasaan gundah yang melanda diriku ni..cuak, nervous, excited suma ada..saya pon x tahu n x paham..mugkin first time kot gi dinner gan cosmate..mugkin juga saya x biasa pakai baju ala2 feminine gitu, tu yang perasaan gundah semacam..tapi saya bukan tomboy oke!! harap maklum! ** haha

seyum seyum seyum seyum seyum....hiyahhh!!!

bila bercakap pasal dinner, suma orang akan kelihatan cantik dan kacak!! saya ?? not bad, cehwah..** nak jugakkk..gedik nya statement ni..hehe..ha, y pasti saya AKAN bertemankan sepasang jubah hitam..hitam tu kan menawan..btw, jubah ni kebetulan baru di buat, x cadang pon nak pakai untuk dinner..daftar dinner ni pon last minute..rasanya saya orang yang terakhir daftar..VVIP betol!! kawan saya kata..hehe..ha, alang2 da daftar n jubah tersebut pon masih belum dipakai, so saya ingat nak sarung jubah tu untuk malam ni...ha, x tahu la macam mana rupanya..

tapi, seyes ly..saya sangat berdebar dan sangat malu pada waktu ni..k.la!! da di du..
nak tenangkan diri..
** aku rasa aku sorang je kot yang cuak nak g diner, ke korang jugak cuakk ?? haha..
k,sekian, wasalam..


~amalkan solat taubat sebelum tidur~
**mulakan hari anda dgn solat tahajud**

5 comments:

intan.maisarah said...

:)
solat

tiang agama

Anonymous said...

Salam..nie mesti cuak nk jumpe admire kn..hak2.

azi nur said...

wah mesti meletup letup ni..hehe

Raji and Yeen said...

hohoho not bad tu agk2 cmner lah kan ;D
betul time dinner lah masing2 tnjuk belang berfashion xD

KUREKURE COMEL said...

FA sorg je cuak...kalau mina plus excited...hehehe