Tuesday, March 8, 2011

HANDPHONE SAYA TAK MAHAL LO..

Assalamualaikum..

hiyaahh..waduhh!! <-----trademark roti kohotz's site..hihi..
(okela tu kan drpd sebut oppocottt tibe2!! agaga..)

entry y short like always..alkisahnya..
setiap kali sy pegag phone, mesti ade suara2  merdu ckp gini :

"wahh,,ciktim pakai hp baruuu..."

"behhh, kak ima nya hp mahal.."

"cantik hp siti.."

"mana beli ni babe??...mesti mahal kan"

kalo setakat puji cantik, bole sy consider lagi...tapi bila ada y kata mahal..o o !! ..terkedu air liur sy jap...malu...sesungguhnya sy memang seorag y pemalu, cehwah....hhahha....
y ckp ni pulak, bukannya org baru kenal..,tapi member2 rapat y selalu jumpa, n sedara mara y selalu lepak sama..

alkisahnya hp tu saya dah lama guna kak oiii...cuma sy jarang pegang sbb sy xtahu nak bergayut gan sape n nak main msg gan sape..so, bila hp sy bedering ke, sy nak msg mak ke, msg member cosmate ke, nak col org ke, baru la sy pegang hp tu...hah, kdg2 tu ntah mana hp jek sy letak..

btw, sy nak ucapkan tanx to my bro sbb hadiahkan hp tu..ekceli, sy xpenah beli hp sndiri walopun da 21 tahun sy hidup kat muka bumi ni....terok x?? hehe..sumanya sy gembat dari abg, adik, n mak ayah sy nya hp...sy xgeti beli hp sbnarnya..bg sy cukupla kalo hp tu bole bercoling n bole b'msg..sy seorg y sederhana n xcerewet kan???.....hehe..

y tersirat, tahukah anda apakah benda y mjadi penyebab blakunya masalah sosial y bleluasa..peringkat umo budak kecik sampai la org tua ?? hah, jwpnnya adalah hp la makcik oii....sbb hp tu la y mhubugkan seseorang dgn seseorg y lain...lagi2 kalo hp tu jenis y canggih gila...lagi la mcm2 bole di isi....tol x?? ape y bole di isi, tu u all phm2 sndiri la yerk..

k...tu je sy nak cite..harap terhibur walopun anda tak pernah jumpa sy...hehe..
k,wsalam...sekian..

~amalkan solat taubat sebelum tidur~
**mulakan hari anda dgn solat tahajud**

26 comments:

Novelgurl said...

Salam..betul tu nasib kt kwsn sy x de line hp kalo x bnyk mslh sosial hahha.

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

kwsan mana tu...bole sy pindah c2..t tak nyah org cari sy...hehe

Novelgurl said...

jom2 ^^ pindh umh sy..haha

echah mashuri said...

babe!perghhh..ko pakai enfon baruuu ek?;p

eleh.yeye2 je dah lama.padahal abru lagi tu;p

A.s.t.i.n.a said...

wahh besstnyee tak penahbeli sendiri... meh2 sharing..

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

gurl : di mana kah rumah anda??
**ayat skema budak kimia...skema ker?? haha

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

chah :
babe! baru ?? kalo baru maksudnya semalam ak beli...ni ak pakai baru 2 tahun..
masih nak kata baru gak??
hah, hambek..!!
ye ye baru...haha..nyenye..=p

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

astina : jimat2..hehe..t da keje baru nak beli..

hazari. said...

nanti beli tali yg lekat kat handphone tu, lepas tu gantung kat leher. haha. lagi gempak woh.

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

haha...gud ideal!! tapi x mo r..malu ja wat g2..sy kan perempuan y pemalu n sopan..kehkeh...=p peace no war. babe.

Novelgurl said...

Rumah saya kini berada di barat pahang nun di bumi Malaysia Silalah* ayt skema dak sainsastera..hahhha.

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

gurl : bolekah anda lokasi rumah anda dengan lebih spesifik? nak dtg meminang ni...hihi

skema gilak kauu..** sabah bah..hehe

Siti Safiyyah said...

erkk baiklah..sekarang jugak pi campak enset dalam sungai..;p

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

haha..safi, mcm 2 pulak?? henset mahal tu....xnak bg adik i...hehe

sicomot-comel said...

yeah..
kita same jek..

tak salu pgg fon..
campak sana sini pown dok tak kesah jek..haha

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

haha..comot..kita serupa upanya..wahh..ade geng ni...=) hihi

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

haha..comot..kita serupa upanya..wahh..ade geng ni...=) hihi

Novelgurl said...

hah ? dtg meminang ? almk..lariiii~
sabah dtg suda !

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

gurl?? oppss!! tolak rezeki ni babe..
makan sudah!
haha

Novelgurl said...

hahahha

KUREKURE COMEL said...

skrg mcm wajib kot pkai hp...
tp tu lah...ibu bapa tak sekat..

so jd la mcm2 gejala sosial...huhuhu..

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

kure2 : wajib insyaallah...tp tu la..peranan ibu bpa penting,..tp kdg2 ibu bapa pon lebih kurag sama je..persan muda n pasang y lain..
wallahualam..

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

gurl : gelak besaq nampak...lawak nya..jom gelak kecik..hihi

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

gurl : gelak besaq nampak...lawak nya..jom gelak kecik..hihi

Nur Liyana said...

tue la...budak drjah 2 pun dh pandai pakai..hebt2..
dulu2 yana tak kenal pun..hahhhaa

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

yana : darjah 2?? hah, siapakah budak drjah 2?? kantoi sudah..aihh..hihi