Tuesday, April 26, 2011

tok TOK TOK !!

Assalamualaikum..

tok tok tok..

suma orang da tido ke ??

bagon2..cehwah..hehe..

ok, btw, lagi 8 hari, saya akan merdeka n meninggalkan umt tercinta..

doakan saya lulus dengan cemerlang yah!!

sebelum tu, saya nak kongsi sedikit satu gambar ni..

saya n kawan saya..

nama dia tettttt....hehe...

tetttt ni baik tau !!

saya kalau msg dia tanye tengah buat apa, mesti dia gelabah balas msg saya n tanya ,

"nape tim ?? ko oke x ?? macam ada masalah je.."

ha, tu jekla yang dia tahu..bukan nak jawab soalan aku tgh watpe..

tapi dia tanye aku balik, aku oke tak ??

ha, tanpa cite panjang..jom tegok gambar ni..hehe..


ha, nama dia nurul huda hussein..

aku lahir tua sehari je dari dia..hehe..

tapi yang selalu kuat merajuk n memberontak, aku..

aku kan lalala..

ok, tata..

sekian, wasalam..

11 comments:

Novelgurl said...

Haha..Kak Tim mmg bdk3..hiaya ~ hiaya ~

khaifaiz said...

nasihat penaja~~.. jgn terlalu kuat merajuk.. nanti lekas tua

Nur Liyana said...

cept la merdeka..nk baca blog kak tim..hahahha

kesian kwn akak tak smpat nk sneyum.,...haha

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

gurl : wahai adik ku, merajuk la sgt...haha..

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

khai : hehe...tq bro..sis suka !! cehwah....haha

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

yana : t ae...xsempat dong nak wat entri..buat mana y sempat je ni...=p
insyaallah yank..=)

KUREKURE COMEL said...

dua2 comel heee....


gud luck ye....moga dpt jwb dgn cemerlang...

iqbalsyarie said...

adik!!!!

Yua said...

yeaa sy da habis final... so gud luck utk kamoo =)

KHRLHSYM said...

tak senyum itu cool. hihi.

MiaDiera said...

semoga anda lulus,amin:)