Monday, July 18, 2011

BABY ASHRAF YANG COMEII

Assalamualaikum...olla,

arini, cehwah, ari ni la sangat....ha,arini ak baru tegok tenet sejak 2 3 ari ak bercuti ke klang, ha, cuti la sangat...aku ke klang untuk menghadiri majlis perkahwinan akak sedara ku..yuhuuu...best,,semuanya serba simple !! btw, kat sane ak hanya byk menolong menghabiskan ayam goreng saja...kehkhe...n menolong membuat baby2 y ada kat situ menangis...btw, ak paling suka y ni...




ashraf namanya..sama mcm nama adik ku..yuhhuu..comei sangat !! sekali ak chak, dia da ketawa...urmmm, best best best...xmenangis pon...!! ** rindu pulak kat adik ku asraf...dia da ke bandung semaalam...doa selamat dikk.




ni adik ak yang lastt...comei jugak kan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahha...suka sangat soh ak ameekkk gambau diaa...bajet encem arrr tu...




ni sedara ku..y paling umo nya paling banyak adalah y pakai baju ulau tu k !! hekheks..




ni sekumpulan anak daara pinggitan...btw, y da kawen hanya sorang...y paling kanan tu, anak satu yu...sebaya ak lak tu...ak je ni ha, masih solo...huahua..



function gambar ni ak letak sebab ak nak tunjuk y ak seorang huger..haha...ade ke bi hunger?? whatever...




selepas majlis, kami pergi merisik untuk sedara y lagi sorang..orag kata bidan terjun la gituewww..tegok kek dia !! macam sedap je yuu..




lepas settel suma, kami ke PD untuk hantar sorang lagi sedara ke hostel...huu..otw tu, nampak cantekk giler sunset !! terbaik terbaik !! sweet sangat...cantik nya kuasa Allah...alhamdulillah..





bayak post gambar tok entry ari ni ...k, tata..nak makan buah kemang...

tq 4 reading !! salam.

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

mmg comel baby ashraf..

terbaiklah guna kamera bagus...
dslr tu....

A.s.t.i.n.a said...

kek semanis tuan nye blog... ahaks!