Thursday, August 25, 2011

gantok tp....

Assalamualaikum...

hye guys...perr..terbaik r< syik salah taip je ni....adoi...da bpe byk da typing error ni...xpe2..kak mls nak padam!! haha...watever..ak pon da gantok..so ak nak tulis je pe y terlintas ky otak ak y geliga ni!! ha~ alhamdulillah, hajat ak untuk miliki sebuah kete n hp blacberry sblom konvo tercapai !! ak pon xangka wei !! rezeki melimpah ruah akhir2 ni...syukur sgt2 Y a Allah..walopun ak agak panas baran org nya, tpi Tuhan tu sabar je layan kerenah ak..malah sentiasa beri ak rezeki...alhamdulillah..semua ni tunjuk ajar dr. azizan dimana kita jgn penah merungut @ sentiasala bsyukur walo ekecil2 nikmt @ rezeki dr Nya>> dan walo sedikit2 rzeki sekalipon y kita dpt, jgn penah lokek tok kongsi gan org len terutama anak yatim..ceh ! pandai ak bc syarahan agama,,,hihi


ha.td g shopping gan family...kbanyakkannya abg ak y belanja..dia kan keje kerajaan, baru dpt bonus, ak keje swasta..bonus sndiri bg...hehe...btq, seronok bila shopping gan diaorg...dahla alog n asraf ni kaki shopping, ak ni pulak mcm blurr nk beli baju ape..suma baju diaorg y pilih..mak ak layan ayah ak..ak lyn diri endiri...ak gan nuar je xminat..haha !

nga alog ak dok byr, adik ak panggil...** masa tu ak xbeli pape..suma baju org len..


*ngah, sini jap..
pe..
*ni, tegok baju ni..lawa kan..g acu..
la, malas la..
*g la..cantik ni..
ae..cantik ae..y mana..
*kelabu ni..
oo..xnyag acu..ak xsuka ..bak sini..ak ukur..** ak amek baju n letak kan di badan..** oke x..bsr x..
*g la acu..kang kecik baru tahu..ade pulak ukur baju mcm tu..
ala..sama jekla..cpt2..oke tak..
*oke..cantik !
kelabu xbest, merah??
*tp ak suka kelabu..
ae..kelabu lg cantik ae..oke..
*k2, da cpt2..long nak g byr..
long nah..
*eh, ko ni pakai anta je ka cashier..ko tahu x harga dia bape..
ntah..70 kot..
*ha..baju nak mahal..
bia la..baju ak satu je kot baru...

ha..ak mmg xsuka bshopping...suka gak tp xla fanatik mcm abg n adik ak tu !! diaorg kalo hopping...perrr...2 3 jam kau tahu, belinya cuma 2 helai tu pon kdg2 xbeli ! y diaorg tahu, acu byk baju tp xbeli...n ak plak dok nganga..kalo ade anuar, bole jugak ak peluk2 n cium n main lari2 mcm knk2 rebina...





2 comments:

cemomoi said...

bersua muka tidak, tapi tetap setia; beramah-tamah tidak, tapi tetap mesra; bersenda ikut suka jee, tak tau plak ada yang terasa; mengomen macam le hebat, tak prasan rakan rasa kena sebat; duhai sahabat duhai pelawat, kususun ruas jari yang karat, mohon ampun ke hadrat, agar kita semua beroleh rahmat, Allah limpahi dengan berkat

Novelgurl said...

ye la kak..kite snasib r..x beli un bju..huhu

nywy slmt hri raya ! maaf andai terksr bahsa tau ^^
lme x nmpk akak dh..rindu kott ~ ^^