Tuesday, February 22, 2011

SAYA TIADA AKAUN FACEBOOK ~ COKLAT

Assalamualaikum....

bertemu lagi...entri kali ni sy suma nak cakap yang saya teringin nak makan coklat.!!!..coklat buat saya yakin...hehe...ye ye je statement aku ni ....jgn percaya selagi anda xcube sendiri oke...selain tu, coklat juga buat saya rasa cantik !!....sebab makan coklat tu kan perilaku yang comel...wakaka...tapi, betol ke...betol atau x, depends pada diri masing2 tok menilai oke!! itu pendapat saya...

***** oohhh, nampaknya ramai pulak blogger2 yang bagon dari tempat duduk tok beli coklat...lagi2 yang si gadis...hihi...>> perasan jap...

oke!! sebenarnya saya tak ada akaun facebook pada hari kuliah....facebook saya hanya akan berfungsi pada hari cuti....ini adalah untuk mengelakkan diri saya daripada meleka terlalu lama di laman fb ...hoho...poyokan?? tapi itulah keyataannya...maka, banyak perkara saya luahkan di blog...di blog saya bole bercerita dan berkongsikan pengalaman...

oke, entry ni cuma nak cakap yang saya teringin nak makan coklat....hoooreyyyyyhhhh!!  chopp2!! coklat n strawberi best x...macam sweet je kalo dapat hadiah coklat n strawberi ....tibe2 jadi ladies pulak dah!! sori...saya fatimah yang macho...macho maksudnya simple tapi charming.....wakakaka.....wahhh, suka sangat perasan!!! ooo...jangan mara n jangan jeles yah....


xla, saya hanya bergurau ja....saya seperti anda, yang sukakan kecantikan...!!! oke, saya undur dulu, mahu ke kelas..dan mengundi untuk majlis perwakilan pelajar umt yang akan datang...


sekian, alhamdulillah.....jumpa lagi...wasalam...

No comments: