Monday, February 21, 2011

TEST YANG ...............

Assalamualaikum pembuka bicara....cehwah, haha....oit ciktima, ni bukan forum k...

oke, da lama xupdate!! lama ke....baru beberapa jam y lalu....oke!! xtahu nak cakap ape, so, asyik ckp oke!! ayoo........wakaka....tadi aku jawab test...bahan kimia industri...ntah pape je aku jawab...ntah pape tu selalunya jwapan budak bijak kalo ditanye mcm mana soalan peksa....haha...poyo tol..

xla, aku gurau ja...aku jawab biasa2 je...aduish, pasni xmo study last minute!! ayoooooo fatimah...


6hb aku ade 2 test, so aku kena prepare awal.....awal awal awal....jangan main2 fatimah!! ini adalah last sem awak, awak tahu n sedar x???????? asyik main ja...buat2 la bertaubat oke!!..

oke!! aku malas nak taip banyak2...sebab aku nga sedih ni..bkan sedih kucing mati oke....sedih...adalah..k, chow dulu!! mahu tenang2 kan diri yang terlalu tenang ni..

ok,lalala................

say Alhamdulillah...wsalam..

No comments: