Sunday, March 27, 2011

MA N PA AKU MASAK LAGI SEDAP !!

Assalamualaikum..


you can choose to read this entry in any speed, fast or slow.. the choice in your hand...


toink toinkk (*_^)


sok kelas jam 8am,
final 17hb, 5hb mei merdeka...
sem ni lom lagi dapat surat amaran x datang kelas,
alhamdulillah.,
ternyata aku da rajin ke kelas..


bb celcom x  bayar lagi..
sem ni, 
aku bayar sendiri, 
ma n pa x soh pon aku berdikari bayar sendiri,
tapi aku yang nak berdikari sendiri,


berdikari,
apa tu berdikari,
lebih kurang mcm independent,
bukan sepende tau..
hoho..
aku nak gelak,
tapi nape aku tulis hoho..
patutnya aku tulis haha..
amma appa !!
hahahahhaha


aku baru pas kecewa,
dikecewakan oleh seorang lelaki,
lelaki tu..,
aku msg dia semalam,
tapi dia x balas..
mugkin lagi buzy dengan kuliah.
xpe la..
laki tuuu..aihh..


laki tu adik aku,
dia suka cium pipi aku,
setiap kali antar aku ke stesen bus melaka,
muah muah muahh..
<(^-^)>
aku kan budak UMT, terengganu..


aku suka msg dia tengah2 malam,
sebab aku tahu waktu tu dia x tido lagi,
ni la keje aku,
 sbb aku kan solo n available,
nak msg ma n pa comfirm x dibalas..


gan ma n pa,
aku col ja..
jimat cikit kredit tok msg..
yeke ?? ni fatwa aku, tolog jgn percaya..
rasa nak ketawa?? 
silakan..
macam ni ketawa..hahaha..
yang x nak ketawa, SENYAPP!!
ha,kan aku dah marah...
ehkeh..


sambung pasal berdikari tadi,
aku nak berdikari sebab,
sebab sebab sebbaa bbbbb,
malu la nak ckp,
sebab..aishh, malu la..
oke2,
sebab x lama lagi aku nak jadi isteri orang..
tapi x tahu bila lagi..
aku kan solo n available lagi..
aku asyik haha je kan..,
perenggan ni aku nak tulis hoho..
so, sila muncungkan mulut anda untuk sebut hoho tuu..


kita akan jumpa orang yang salah sebelum jumpa orang yang betul..
permudahkan urusan aku dan dia Ya Allah,
amin...


aku da gantok, 
dinner tadi oke,
alhamdulillah..
pepon, 
ma n pa aku masak lagi sedappp!!
hhaahhaahhaa..
x caye???
cube tegok bawah ni..




dessert ni aku mkn masa aku g sabah !! sedapp babe!!


ni bukan ma n pa aku yang buat,
tapi kalau ma n pa aku tahu resepi dessert ni,
da comfirm mereka buat tok aku..


k, jom tido..
sebelum tido  amalkan baca alquran,
untuk selamat dunia dan akhirat..
n nak jadi anak yang soleh..
amin..


nyte, sekian, wasalam..


~amalkan solat taubat sebelum tidur~
**mulakan hari anda dgn solat tahajud**

6 comments:

bunga said...

semoga dipermudahkan segalanya..

Novelgurl said...

Salam kak/auntie/babe =.=" ..yummy sedapnya ! berdikari berdiri atas kaki sendiri ~ hoho

Cik Bidadari said...

gud... jadi anak yg soleh okey... semoga jadi orang yang disenangi rakan dan keluarga... mesti mereka bangga punya anak yg tahu berdikari dan pandai jaga diri.

sicomot-comel said...

ahahhaha..

rase nak cubit2 jek ciktim time bace neyh..hohoho

p/s:psssttt adek cik tim tu umo bape???keh3

KUREKURE COMEL said...

hahaha....mcm tak sabar nak kawen je ni....

budak UMT rupenye...hihihi...

Nabilah Atiqah said...

ingtkan pakwe td...rpe2nyer adik...kihkihkih