Thursday, February 10, 2011

TIPS CERIA SEPANJANG HAYAT...

hye....salam..
entry pagi ni, aku wat pendek je...sebab jap lagi aku nak kemas kinikan tugasan forensik aku...moga2 dapat markah yg besarrrrrrrrrrrrr...........haha..

ok!! pagi ni, kita mulakan ari kita dgn seyuman n berpikiran positif!! dua perkara ni penting untuk mendapatkan ari yg ceria..kuit2....korang juga mesti ikut cara aku ni k...xikut rugi....cehwah,..




bangun pagi., mulakan dgn kata2 y positif n bersemangat!! tengahari pula, makan makanan y berkhasiat....makanan adalah penting dlm mempengaruhi sistem badan kita....n yg terakhir, jgn sesekali pikir ape yg aku dapat, tapi pikirlah.....ape yg telah aku sumbangkan sepanjang ari ni kpd org2 sekeliling kita....



oke, moga tips mudah ini mudah diikuti oleh semua kwn2....
jumpa lagi...=) smile...

No comments: