Tuesday, March 15, 2011

CONTEST GAMBAR SAYA CANTIK


Assalamualaikum...


nampak x banner kat atas tu..
hah, btw, saya masuk suka-suka...
kan aku kata , aku ni aktif..!!
<<--ayat xbole bla,,,,huahua...


sebelum tu, tolong seyum dekat entry Dr. FA ni oke!!

k, ni gambar sebelum...


kantoi taun lepas punya gambar..
hoho..
tapi nampak x gambar ni mcm pelik semacam..
nak kata pecah x,
tapi..ntah la..
y pasti pelik la bagi aku..mugkin byte dia besar sgt kot..

k2, kita tegok gambar selepas,

yang da di edittt...

jeng jeng jeng..
nyenye..



oke x??
comey x??
soalan cepumas..!!
xpe, xjawab pon xpe...
saya paham..
hihi..

btw,
macam kat korea x??
memang korea pon..cehwah..
jangan marah gurl..
auntie mu gurau ja...

******
hah,
ini adalah gambar budak skema yang selalu duk main chemical tiap2 hari!
agaga..

dan dengan senang hati saya tag :


this contest is organized by akusyafrina

rakan-rakan lain anda juga dijemput untuk menyertai contest ni..

akhir kata,
moga Allah rahmati kamu semua..
amin..

sekian, wsalam..




10 comments:

khaifaiz said...

gud luck sis

A.s.t.i.n.a said...

aunty nehh.. notylah..

docter.. saya demam nehh..

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

@khaifaiz
tq bro..sangat menghargainya..

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

@A.s.t.i.n.a

noty ke aunty..?? macam gedik je ..eheheh.

waduh!! demam! lariiii...

xla2, gurau je..makan ubat babe!! jangan nakal2..makan jangan x makan..rehat dan bergerak! jagan layan sangat demam tu oke..

ieda said...

gud luck dear ..
sudi2 lah buat GA yg akak TAQ tu pada kak tina tuuu :)
semua org leh join :))

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

@ieda

tq kak ida..hehe

NaNaoSaKi said...

gud luck yer awk :) comey!! comey!! <-- puji nk amik ati jer ni :p hakhak.. gurau jer..

Novelgurl said...

Salam..waaa..good luck auntie ..hehe^^

Nisa' Pasir Gudang said...

gambar kat lab tu...wokeh boleh panggil doc la gini..
tp yg pasti bukan korean kahkahkah

anisyafrina said...

hehehe..ok.. kite jawab.. misti la comel :) anyway... tQ joint n gud luck ye :)