Wednesday, April 20, 2011

AKU MERAJUK BAI..!!

ok fine aku x le tido...!!

sebab aku ada discusiion jam 2 ni...

btw, aku geram betol lo...ak makan mahal arini..!! x suka x suka...muka aku macam kerang busuk da..

nasib baik aku x bawak duit sikit..

naik hantu kot bila apa yang ak makan naik rm 1.50 drpd biasa...

sedangkan lauk suma sama macam yang aku amik sebelum2 ni...

ak memang cerewet cikit kalo bab2 ni...

ayayaya...

nyenye nya abg tu....

betol kata nanda, tauke suka incharge lebih bila tegok pakaian customer !!

hooo...abg cafe, aku merajuk gan kamu !!

WEKKK!!!

pasni pakai baju tido je arr...ok x ?? haha..

10 comments:

khaifaiz said...

Pakai baju tdo tp still jaga aurat k.. hehehe

Cik Bidadari said...

pulak...? mana boleh camtu...? erkkkk... baju tidopun tidolah... janji comel tetap comel

Novelgurl said...

hmm..bju tido lawa gak ..lalala

Nisa' Pasir Gudang said...

pakai baju tido ?? nnti dia charge 2 kali ganda sebb bucuk! hahaha

puteri ain said...

hehe..sabar2 ..memang akan sakit hati oo kalau harga naek..btw gud luck 4 presentation..

KUREKURE COMEL said...

byk betul naiknye....ishhh2.....
sekeh abg tu...lain kali pkai comot2 skit...kompem dpt free...hehehe

Raji berkata said...

RM1.50 boleh beli 1 nasi lemak tuh
err pakai lah asalkan kau berpakaian dan menutup aurat hohoho

Liyana Zahim said...

Apakah yg dipakai oleh anda? Boot emaskah? Hahahaha..

cikkacak said...

dye tgok cik FA pkai lawa sangat . terus charge lebih HHI

AkuMuzikFilem said...

well, biasalah tu peniaga melayu tak standardize penilaian dia terhadap lauk pauk yang kita amik. sebab tu, ada preference dengan makcik tu ke, makcik ni ke