Tuesday, April 5, 2011

SAMBUNG MASTER ??

Assalamualaikum..

entri ni pasal sambung master...oo...master wwoo..bg aku pikir 6666 kali lompat pagar..sebenarnya best belajar ni, tapi botak kepala cikit gamaknya..yang penting abiskan degree ni dulu ogg..yeah!! 2hb 5 merdeka!! konvo bulan 10..jemput datang wahai kawan2 mayaku..

t pas aku tinggalkan jejak kaki aku kat bumi UMT ni, mesti ade orang rindu kat aku..hoho..

of course lo mentor a.k.a lencture koloid aku..hihi..dr.zul, ..aku rasa aku ni mentee kesayangan nyer..cehwah, haha..yo yo orr je..walopun result aku x la gempak mcm mantee2 dia yang lain, tapi kalo bab2 ade pjumpaan ke, nak sambut bufday ke, mesti dr. zul cari aku..hehe..peerr,, penah jugak dr.zul soh aku tegok2 kan cosmate aku si hafiz..giler ogg..aku pon bukan dekan selalu, tapi dr. zul dok selalu pesan kat aku soh nasihat si hafiz supaya belajar rajin2...

jumpa si hafiz tu pon jarang sbb aku agak rajin tett waktu kuliah...

** tett tu ape yerk  ?? main sos kat buku kotak2...huahua

oke, lagi sape yek yang bakal rindu aku..woo, makcik cafe...sebab aku pelanggan setia yang selalu makan nasi putih separuh, tomyam n air putih..tiap2 hari aku sumbang rm2 kat kedai dia..

pastu makcik cleaner kot.., sebab aku selalu ajak makcik cleaner makan tapi sampai skang aku xpenah makan gan diaorg, time aku ajak, time tu la diaorg nga keje..*ke aku y sengaja ajak makan time diaorg keje..haha..kebetulan lo babe..

tnc ?? tnc?? bia betik!! tnc pon xkenal aku mcm mana la nak dok teringatkan aku..nanda dia kenal la..

tapi yang pasti, nanda lo yang akan rindu aku..haha!! sebab dia kemungkinan sambung master...dia belajar aku pulok keje..bagus sgt! t kalo dia tensssional, aku bawak dia jalan2 kat melaka..

k. entri ni dibuat sebab aku excited nak daftarkan diri tok keje kat satu syarikat tu..hiyyahh!!
master ?? nanti la, sebab aku nak belajar ilmu2 agama..banyak benda aku nak baiki..my ma pon da setuju..
usia ku da 21 taun, takut x sempat nak belajar..mati x kira umur..
t bila da ada ilmu, bole aku ajar anak2 aku...amin,

doakan saya..* tetibe skema..hihi

jgn lupa baca Al-Quran setiap kali pas solat walopun hanya 1 muka surat <<---my ma pesan
plez take note!! cehwah..ohoho

k,sekian..wasalam..

12 comments:

gadis kepastian said...

bestnya dah nak abis belajar..huhu gk ag 1thun stengah....

manggosteen said...

huh..letih la ..aku pon tanak smbung master..penat dah otak belajo..kekeke

Anonymous said...

wah ! mude g tu.Betik kat blkg umah dh msk ..nk tak ? =.=

kindergartenlibrary said...

Gud luck ..
teruskan !

Bunga said...

wahhbestnyerrr...cayalah..

Raji and Yeen said...

bgus perancangan kau nih..
ak nk tiru2 skit lah @@

Tieah Madian said...

Aku pun teringin babe nak sambung master.. Tapi degree pun tak habis lagi nak buat camne.. Hahaha.. Uik, b4 konvo tu baik belanja mak cik cleaner tau.. Ngee :)


Entry Terbaru : Alamak! Video 'Panas' Dah Tersebar..

BuDaK PeGheLiH said...

FA..

saya tag awk dalam giveaway

http://nanaosaki-nanaosaki.blogspot.com/2011/04/giveaway-purse-polo-by-darkbatman.html

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

oke, tq nana.=)

KUREKURE COMEL said...

mina dah kerja....habis bebanan di bahu...tp kerja lg berat woooo...
hehehe.....

Tasha said...

sama lah kita...I pun bakal grad bulan 9 ni. I study UKM. pun ada minat nak sumbung Master juga....kita sama~

Bidadari Syurga said...

sambung selagi terdaya... master 1 tahun ajakan?